Fashion

Fashion Eindelijk is het zover. Na onze lange zoektocht naar bijzondere, leuke en grappige webshops, kunnen we dan eindelijk los gaan in dit magazine om bezoekers te laten zien waarom wij gekozen hebben voor deze webshops. In Fashion geven wij leuke tips uit diverse kleding webshops, die gepromoot worden op Kiddoplaza. We proberen ons daarbij niet alleen te richten op het seizoen, maar ook zorgen wij voor een goede balans tussen kleding voor meisjes en jongens. Juist op internet zijn wij er bijvoorbeeld achtergekomen dat er zoveel leukere kleding te koop is voor jongens dan in winkels. De keuze is zoveel groter en de bezorgservice is zoveel beter geworden dat wij ons niet meer voor kunnen stellen dat, men naast parkeergeld en files bij de kassa, ervoor kiest om in je vrije weekend lekker in de stad te gaan shoppen voor de kids. Dus wij hopen met onze tips in het Kiddomagazine en natuurlijk de webshops op onze site www.kiddoplaza.nl dat wij onze bezoekers een mooi shop aanbod bieden in een betrouwbare shopomgeving! Waarom MumsMarket.nl? Initiatiefnemer Liza Hollingsworth: ‘’Iedere ouder wil het beste voor zijn kind. De beste kleding, het beste speelgoed, de beste school en ga zo maar door. Je wenst je kind een fijne jeugd waarin het niets tekort komt. Er zijn veel kinderen op de wereld die ook een leuke jeugd verdienen, maar die niet hebben. Kinderen zijn ziek, zijn wees, leven in armoede of in oorlogsgebieden, kortom er zijn genoeg situaties waarin kinderen niet krijgen wat ze verdienen. MumsMarket.nl is mijn manier om mensen hiervan bewust te maken en mensen te bewegen een bijdrage te leveren aan kinderwelzijn over de hele wereld. Via MumsMarket kan dat op een leuke, makkelijke en snelle manier. Shop iets moois voor je eigen kind en doe zo ook iets voor een ander!” Veel shopplezier! Inhoudsopgave

Fashion

Voor presentaties, online gebruiksaanwijzingen en vakbladen zie het Online Touch CMS systeem. Met de mogelijkheid voor een online winkel in uw artikelen.

Kiddomagazine, inspiratiemagazine voor het gezin. Lees publicatie 2Home


You need flash player to view this online publication